Tuesday, November 17, 2009

Koleksi Video "Belajar Mengaji"

video

Kek Upin n Ipin






Kek happy birthday Rizqi.... rizqi suka sangat dengan kek ni... yang besar makan kat umah..yang cup cake tu bawa pergi umah mak miah... makan dengan kawan2... seronok2...

Monday, November 16, 2009

New Pacific, Kota Bharu


Agggghhhhhhhhhhhh...lega...dah sampai...boleh la berehat2 dan tido dulu... geramnyer tengok ikan keli kat dalam kolam nie... rasa nak terjun jer..

Perjalanan ke KB



oooohhhhhhhhhhhhhhhh.... penatnyer dalam perjalanan nie.. bila nak sampai...tak sabar nak makan...perut pun dah lapar..hu hu hu..boringnyer....ibu pun asyik tdooooo....

Thursday, November 05, 2009

2nd Birthday Rizqi Hamizan



Rizqi, ayah and ibu tengah tunggu bas...nak ke putrajaya sentral... Rizqi memang teruja sangat nak naik bas... siap bawa beg tarik lagi... nasib baik beg tu kosong jer sebenarnya... senang nanti nak bawa balik barang... awal pagi lagi dah gerak coz takut terlewat. Flight pagi ke kota bharu, kelantan... sambil ayah ada keje kat sana... sambil2 sambut birthday Rizqi... Happy Birthday baby ibu.

my photo album

my photo album....

Chit Chat

Rizqi - 26 Januari 2010

Rizqi - 26 Januari 2010

Rizqi - 26 Februari 2010

Rizqi - 26 Februari 2010

Rizqi - 26 Mac 2010

Rizqi - 26 Mac 2010

Rizqi - 26 April 2010

Rizqi - 26 April 2010

Rizqi - 26 Mei 2010

Rizqi - 26 Mei 2010

Rizqi - 26 Jun 2010

Rizqi - 26 Jun 2010

Rizqi - 26 Julai 2010

Rizqi - 26 Julai 2010

Rizqi - 26 Ogos 2010

Rizqi - 26 Ogos 2010

Rizqi - 26 Sept 2010

Rizqi - 26 Sept 2010

Rizqi - 26 Oktober 2010

Rizqi - 26 Oktober 2010

Rizqi - 26 Nov 2010

Rizqi - 26 Nov 2010
 

my love Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal